Ozge038 Benim de rahmim tersmiş. İlk başta gittiğim doktor 2 muayenede de benden izin alarak alttan baktı. 3.ye devlet hastanesine gittim, karından baktı, göremedi. Bastırınca anca göründü. Yani demem o ki belki ilk gittiğimde karından bakılsaydı hiç görülmeyecekti daha küçük olduğu için. Rahim ters olunca böyle oluyormuş sanırım. Dert etmeyin, Allahı izniyle kötü bir durum yoktur, belki sizin de ters rahimdir. Ki bu da kötü bir şey değilmiş.