Zeynep4744 Kızlar 39+3 günlük oldum. Dün kontrolüm vardı alttan muayne yaptı hiç açılmam yoktu pazartesi gel bi bakalım dedi..bugunden sonra açılmam olur mu yoksa sezeryan mi olmalıyım..benim gibi olup açılması olan var mi?