Eliifkc Kızllaaarr dün sezeryan oldum uzun uzun anlatmak yerine merak ettiğiniz varsa şipşak cevaplarım hemen
Erol Eliifkc hayırlı olsun benimde üç gün oldu doğum yapalım sezaryenla senin de kasık agrın varmı benim kasığımı bıçakla kesiliyor sanki
Sayee Eliifkc Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin🧿 Ameliyat sonrası sütünüz geldi mi hemen? Kasıklarinizdaki ağrınin şiddeti nasıl?
Eliifkc meleginannesi22 ilk gün ağrım oldu dikloron vurgular sürekli bugün daha iyiyim karnımın şişliği çok az indi
Eliifkc Erol Teşekkür ederim sizinde hayırlı olsun hayır kasık ağrım olmadı hiç sadece regl ağrısına benzeyen ağrılarım var arada
Eliifkc annesi19 Ağrı kesiciler direk kesiyo ağrıyı çok rahatlatıyo bebeğimi emzirmekten ağrımı unuttum o iyi olsun diye dişimi sıka sıka emziriyorum
Eliifkc Sayee Aminn inşallah sütüm henüz gelmedi ağızlık dedikleri şey geliyo sağıyorum sürekli süt gelsin diye ağrımda kasıklarda değil de daha çok kesik olan yerde oluyo