ben de böyle düsünüyorum kendi annemin ve kayınvalidemin bile düsükleri var herkes bu şeyi yaşıcakmış gibi hissediyorum bi gün. benim ilk gebeliğim düsüğüm olmadı hic sükürler olsun ama bu demek değil ki bundan sonra ki olmucak.. zaten düşük olan sağlıksız bebek demekmis ne kadsr doğru bilemiyorum