Moonlight1 Pirayeee 140 ın altında olması gerekiyormuş herhalde benim doktor çok kızacak bana yememe de dikkat ediyordum ama böyle çıkmasına üzüldüm
Moonlight1 Pirayeee inşallah bakalım doktor ne diyecek kesin yüksek der o kaç haftadır bana kızıp duruyor yemene dikkat etmiyorsun diye