balkupummm o kadar haklısınız ki. Dün sancım oldu açılmam ve daha önceden nstde sancım çıktığı için stres yaptım daha 35+4 haftalığım. Özele gidiyorum fakat başka şehirde 20 30 dakika mesafe doktorumu aradım, nst ve açıklığa bakılsın istersen bize gel istersen orada git dedi. Bana da en yakın devlet hastanesi, ama o kadar ilgisiz olduklarını biliyorum ki kendi hastaneme geldim. Yatırdılar 3 serum 2 ciğer geliştirici vuruldum. Canım çok tatlı olduğu için ebe ne kadar bekledi bir kelime bile etmedi. Eşim yanımda kaldı, devlet olsa ne eşimi yanıma almayı köpek gibi azarlardı senin keyfini mi beklicez diye. Dün geceden beri 3 oldu nst bağlıyorlar. Maliyetli tabiki, ama devlette ekstra strese gireceğime