Mommhappy evet canım Erson hocaya gidiyorum. 35+1 haftalıkken gün aldım. Benim kalbim ile ilgili problemim olduğu için erkenden aldık, birde bebeğim doğum kanalında 1 cmde açıklığım olduğu için artı olarakta bebeğimin kafası büyükmüş, boynunda da kordon olunca. Erken gelmezse 29una aldık