kahvesever__ Arkadaşlar biraz önce tuvalete gittim çok özür dileyerek söylüyorum beyaz sümsük gibi jel geldi ne olabilir 🤔 bu
Cansu1- kahvesever__ benim hamile kaldığımdan beri ara ara oluyor. Beyaz kokusu sümük gibi doktor rengi kokusu değişmediği sürece sıkıntı yok dedi
Leyyaall kahvesever__ benim dünden beri geliyor afedersiniz yogun sümüksü balgaması bir akıntı doktorum nişan dedi 38+2 yim bende
Cansu1- kahvesever__ benim ara ara hep oluyor ilk korkmuştum şimdi alıştım varlığına yeter ki kokulu sarı yada yeşil olmasın 😂
Cansu1- kahvesever__ nişan için kanlı diyorlar ama yine bilen arkadaşlar cevaplasın ama kan da leke de geliyor denilmişti başka yorumlarda
Cansu1- kahvesever__ hemen doğum yaptığını söyleyen de var beklediğini söyleyen de var. Dediğim gibi daha önce doğum yapmış bir annenin yorumlaması daha sağlıklı olacak galiba canım seni yanıltmak istemem
kahvesever__ Ayse254 ilk defa bügün olduğu şuanda kasıklarım agrıyor zaten agrıyordu da korkuyorum 😦 açıkçası
kahvesever__ Leyyaall bende de ilk defa geldi şimdi de kasıklarım çok agrıyor duramıyom agrısından sizde de varmı agrı
Gly37 kahvesever__ kasik agrisi varsa de.a gidin enfeksiyonda olabilir ihmale gelmez magnorm icin varsa elinizde gecmese ihmat etmeyin