Kızlar 38. Hafta 1. Gün Çatı icin muayene oldum normal mi sezeryan mı doğum yapsam diye doktor bakarken bana kasılma geldi yani sen normal yapamazsın dedi kastınız icin ama çatın iyi dedi kasılıyorum birden kitliyorum kendimi doktorda sezeryana karar verdi cok kilom yok 52 kiloydum hamilelikte 60 kg bizde sezeryan günü aldık siz olsaydınız normal mi sezeryan mı olurdunuz ?