Minnakyavrum Bugün 9 haftalık olduk ilk haftalard bisy yoktu 7 .haftaya girdik gireli mide yanmasından yatamiyorm bile. Son 3-4 gündür de kusmalarim başladı bunlar normalmj mide için napmam lazım yardım edin ya 😖
Sehrbnon12 Mnk16 Minnakyavrum ben 5+3 ama benimde midem yanıyor ikiz gebelik yaşıyorum ondan mı bu kadar erken başladı acaba diyorum
Annesininportakali53 Minnakyavrum ben 7. Haftadayim 1 haftadır mide yanmam ve bulantim var doktora gittim dün bebisi gördüm doktor prilam Dr yazdı çok iyi bir ilacmis hatta iki kutu yazdı ve yüzüme şuandan 14. Haftaya kadar olacaktır o yüzden iki kutu anca yeter dedi😄😄😄 kullanmanızı tavsiye ederim özellikle gece yatmadan çok iyi geliyor
ehmedzadekonul Реннu - ismi olan tablet var. Şeker gibi bir şeymiş. Bütün hamilelere olurmuş. Deyilene göre çok iyi. Yinede doktorunuza sorun
altnbebek Mide bulantın normal tabii ama yanması erken gibime geldi doktoruna görüş burdan yazılanları kullanma o sana uygun mide hapını verir rahatlarsın benimde o haftalarda başladı 16 haftama kadar sonra hafifledi artık kullanmıyorum mide hapı
Minnakyavrum altnbebek prilam Dr var yazdı o bulantı için gavisconda yanma için dedi de hala aynı kullansamda aynı ilk bide insan tedirginlesiyir her şeye
Mnk16 Sehrbnon12 Vücut alışmaya çalışıyor canım tam o haftalarda olmuştu bende de bir iki gün sürdü hormonlardan olsbiliyormuşn
YBusraS Kesinlikle süt öneriyorum benim mide yanmalarımı bir tek o geçiriyordu benimde hiçbir hamilelik belirtisi olmadı çok şükür sadece mide yanması olmuştu oda çok az ama olduğunda süt içiyordum ılık geçiyordu.
Minnakyavrum Minnakyavrum onu doktor yanma için değil bulantı varsa olur dedi benim ikiside var alah herkesin yardımcısı olsun vala zor geliyor bazen