Wc ye gittiğimde iç camasırımda koyu bir damla gibi akıntı vardı sanırım kahverengi kan gibi yeni farkettim ama yinede emin olaamadım cok fazla değil cünkü adetimede 8-10gün var yumurtlama günümü sadece değerlendirmiştim acaba yerleşme kanaması böyle birşeymi adet sancısı gibi ağrılarım var midembulantımda var ama yinede heveslenmek istemiyorum testte yapmaya korkuyorum adetimi beklemeliyim sanırım