Kızlar 38+4 teyim ama uykuda karnıma sancı giriyor. Sabaha kdr da girip çıkıyor. Baya zorlanıyorum. Gündüz de 25 dakikada bir oturmam gerekiyor uzun ayakta kalamıyorum.agri yapıyor. Kızım olacak ama 3 gün sonra ameliyatim. Zamanında önce gelmez degilmi .😣