Zeynepkdr Açılmam yok ,suyum gayet iyi bebeğin gelişimi iyi,kilosu iyi ama erken doğum riskim var neden acaba?
Tugbaslan3458 Zeynepkdr idrar tahlili yaptrdinizmi? İdrar da enfeksiyon erken doğum riskini ortaya çıkartıyor gecen hafta bende o ağrılar ve kramplarla sabahı zor ettim 5 dakika da bir ağrı bıçak gibi saplanıp geciyodu bebek kasilip taş gibi oluyodu bir yerde . Ne sağa yatabildim ne sola dedim dogurcam heralde normal bi ağrı değildi göbeğimin qlti üstü sağı solu her yeri sırayla ağrı giriyordu doktor idrar tahlili istedi yüksek derecede enfeksiyon çıktı nst ye bağladılar sancılar 180 e çıktı 1 kilo kadar bi serum takılması şart hemen enfeksiyon vücudun atması lazım dedi onu taktılar fitil antibiyotik vs verdi gözle görülebilir şekilde ben de evde kendim enfeksiyonum olduğuna şahit oldum şuan 28 haftalığız
Zeynepkdr Emine003 Doktor bebeğin sağlığı yerinde açılman yok bebeğin suyu iyi kilosu iyi diyor ama erken dogurabilrsin her hafta gel yanımda kontrole diyor birde 30.haftada mi nstye bağlanıyor bana haftaya nstye bağlayacağız seni dedi.
Hacermasal Zeynepkdr korkma canim banada öyle dediler şükür 35 haftaya geldim içini rahat tut kendini yormamaya fazla ayakda kalmamaya çalış
Birfasulyeannesi Zeynepkdr kasilmadan kastın bebeğin toplanıp sertleşmesi mi ? Eğer öyleyse aynı sorun bende de var erken dogurabilirsin dedi
Zeynepkdr Tugbaslan3458 Yaşadıklarınızi şuan bende yaşıyorum İnşallah iyiye gider sizin için de benim için de
Zeynepkdr Tugbaslan3458 Tahlil yaptım evet enfeksiyon yüksek çıktı benimde antibiyotik iğne fitille geçiriyoruz bakalım ne olacak 😭
Sena646 Zeynepkdr rahim ağzı kısalığı yada hunilesme olabilir kuzum benimde ne kanamam vardı ne başka biseyim hamileliğim son derece güzel geçiyordu 2 hafta önce kontrolde doktorum rahim ağzınin kısaldigini ve erken doğum riskim oldugunu söyledi 3 cm olmuş o yüzden iğne ve ilaç tedavisine başlandı
Zeynepkdr Sena646 Alttan muayene oldum ama herhangi bir şey söylemedi doktor kısalık veya hunilesme gibi
Birfasulyeannesi Zeynepkdr aynen benimde hele ayaktaysam yuruyemiyorum bile bana dinlen dedi ama ev büyük evi malum pek firsatim olmuyor