121 Meryem_Canli Aynen öyle bence de haklısınız hareketlerini hissetmesem çoktan gitmiştim çok şükür ağrım sızım da olmadığı için dedim bu seferlik böyle olsun, randevu bulamadığımdan
Deletedmom727271 30.haftadan beri 10 günde bir gidiyorum suyum fazla olduğu için kontrolü sıklaştırdık. bir sorununuz yoksa 2 veya 3 haftada bir olur. hatta ayda bir de olabilir. tabi doktora göre değişir canım.
121 Deletedmom727271 Çok haklısınız benim önceki doktorum ayda bir çağırıyordu Hep, şimdi 30. Hafta da olduğum için hiç bilmiyordum nasıl olur diye. Teşekkür ederim 🙏🏻
Sibel83 32 den sonra 2 haftada bir 36 dan sonra her hafta Ben özele gidiyorum Şimdi 34 üm p tesi kontrolüm var🙏
121 Sibel83 Ben gittiğimde 31. Haftam da olacağım 31+2 falan oluyorum, inşallah yeni doktorum düzene koyar uzun süre gitmeyince insan da merak ediyor valla
Melos12 121 34 de kadar ayda 1 seferdi 34 ten sonra haftada 1 e düştü geçen hafta gittim bu hafta geri çağırdı ama 1 ayda 1 gittiğim 1 buçuk ayıda buluyordu
121 Melos12 Benim de öyle oldu bu sefer 4 haftayı bile geçmiş olabilir ayın 25inde bir sonraki randevum. Doktor değiştirince karışıklık oldu. Aksi bir durum yoksa bu haftalarda ayda bir gitmek normal sanırsam
Deletedmom727271 121 ilk hamileliğim de bir sıkıntım yoktu 3 haftada bir gidiyordum. Her doktorun farklı işleyişi var aynen. Sağlık sorununuzun olmaması önemli olan bence. sağlıklı doğumlar dilerim 😊
121 Deletedmom727271 Kesinlikle size katılıyorum, hepimize inşallah sağlıkla bizde bebişler de atlatalım bu süreci 🙏🏻❤️🧿
Suleermz 121 şuan 35+6 dayız 32den itibaren 2 haftaya düştü büyük ihtimalle de bu hafta kontrolümuz var haftada 1 e düşecek tahminim
121 Suleermz Evet büyük ihtimalle ben de genel de 35’den sonra haftada bir diye biliyorum. Sağlıkla gelsinler ❤️
Suleermz 121 Amin inşallah canım rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️