Ayse_01 Arkadaşlar makat bölgesinde bir şişlik hissettim,ama ağrı felan yok.daha önce sizde de olmuşmuydu böyle bir durum?
yesilkedi Ayse_01 makatın iki yan kısmından sağ tarafta şişlik hissettim geçen gün bende dokununca ağrı yok şişliğide hafif yumuşaktı
Ayse_01 yesilkedi yesilkedi evet hafif yumuşak bir şişlik dün hissettim bende. Makatın üst kısmında benim. hamileyim 24+3 korktum bir anda bebeğe Bir zararı olur mu acaba
Ayse_01 teletabi peki bir tedavisi var mı veya hangi polikliniğe randevu almam lazım bilgilendirebilir misiniz rica etsem🙏
teletabi Ayse_01 yanlış bilmiyorsam genel cerrahi bakıyor canım. Ama tam bi tedavisi varmı bilmiyorum. Ben hiç gitmedim doktora. İlk gebeliğimden beri var bana bi sıkıntı ağrı vs yaratmadığı için hiç gitmedim
yesilkedi Ayse_01 benim eskiden kanıyordu ama son zamanlarda hiç kanama olmadı çok ağrı oluyor tahriş gibi