3 gün önce nişanım geldi diye post açmıştım ama herkes belli olmaz bir hafta sonrada olabilir doğum demişti 15.04.2022 de ishal oldum kanamam geldi sonra su gibi ara ara kanamam oldu sancılarıda bekleyeyim öyle gideyim hastaneye dedim akşam saat 8 de kanamam oldu 9 da sancılarım başladı sıklaşana kadar evde bekleyeyim derken kanamam olduğu için korktum ama yinede hastanenin önünde bekleyelim dedim bir kaç tur attım yürüdüm sancılarım 3dk 1 e düşünce görümcem bebek aşağı indi artık korkma gel gidelim hastaneye dedi ve hastaneye girdik çatalda muayene ettiler ki baktılar açılmam 7-8 cm doğum başlamış sakın ıkınma dediler 😱😱 tam istediğim gibi gitti herşey çünkü kızımda 3 cm gitmiştim ve odada sancılarım çok kötüydü beklemek istemiyordum direk doğumhaneye girerim inşallah dedim ve öylede oldu direk doğumhaneye aldılar suyumu patlattılar hissettim ama çekilmeyecek ağrı değil yani. Sonra sancımı desteklemek için suni sancıda verdiler çok çok zorlandım ve galiba ilk doğumum daha kolaydı diyebilirim çünkü oğlum elleriyle geldi dünyaya 😱 ebeler kesisiz dikişsiz yapmaya çalışacağız deselerde oğlum makatıma kadar yırttı beni 😂😂😂
40 dk da doğurdum çabuk ama evet o anlar zor ne olursa olsun ölüp geri geliyorsun gibi oluyor ama şuan bebeğim yanımda sağlıklı emziriyorum normal doğumun faydası yanımda kimse yok ama oğlumla ilgileniyorum yarın akşam çıkacağımı söylediler 24 saat dolması için bekliyorum ve ben happy kidse ikinci kere gidiyorum Allahım bir daha buraya gelmem inşallah Allah olmayanlara bebek isteyen herkese yardım etsin herkese kolay doğumlaaaar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️