mrvty Genellikle Omo sıvı deterjan kullanıyorum beyazlar ve renkliler için ayrı ayrı. Bazen de toz olanını. Yumuşatıcı da önceden Bingo bebeğimin kokusu olandı şimdi Yumoş lilyum olanını kullanıyorum. Bunların hepsinden de çok çok memnunum. Özellikle çamaşırların kokusu kimin yanından geçsek sorarlar kokuyu. ☺️