Nazli_1169 12+1 im 1 ay önce doktor mide bulantısı ilacı yazdı gayet iyidim şimdi 2 gündür yine mide bulantısı çekiyorum valla abi bu nedir ya 3 aydan sonra azalır derlerdi bide ilaç içiyorum bide karnıma arada hafif hafif sancılar giriyor bunalım is coming
YarenKrkrt Nazli_1169 Ayyy ben 29+2yim hala kusuyorum diğer şikayetlerimi zaten saymakla bitmez ne belirtisi varsa hamileliğin hepsini fazlasıyla yaşıyorum birde erken doğum riskim var 4cme yakın açılmam varr valla Allah herkese kolaylık versinn. Kasık ağrısı olur o normal rahim büyüdüğü için oluyor
Eylul2019 Nazli_1169 daha uc ayin bitmemis.12 haftaliksin ama aslinda 10 haftaliksin.ayrica ben ilk kizimda 9 ay kusmustum hayatim mahvolmustu..yani hemen gecmeyebilir
Btl2612 benimmdunyamm kız.. valla annem hep derdi dogurmaktan korkmam da o 9 ay geçmez diye aynen öyle benimde 9 ay geçmiyor.. bulantı kusma = mutsuzluk = yorgunluk…
Melismelo Bende 13+5 hala bulantı cekiyorum, mide yanması, baş dönmesi ve hele bu ara okadar ağrım oluyoki bel ağrısı karın ağrısı 😩
Adeninannesiii Bende 18+0 ım bulantım çok oldu ama bir kez kustum ve azda olsa hala tiksinti ve bulantım devam ediyor