Umutduru Kızlar tekrarlayan kimyasal gebelik, duşüklerimden dolayı gitmeyi düşünuyorum.Giden oldu mu bu bölüme , doktor genel olarak ne soruyor normal kadın doğum doktoru gibi mi?