Merhaba arkadaşlar tayinci olduğumuz için doğumu annemin yanında Adana’da yapacağım iki defa Medline Hastanesi’ne kontrole gittim doktorumdan memnunum doğum fiyatları hakkında bilgisi olan var mı acaba daha doğuma var diye sorma gereği hissetmemiştim ama merak ettim bir de ekstra ücret çıkarıyorlar diye okudum buradaki yorumlarda yakın zamanda doğum yapan anneler var ise yorumlarını bekliyorum🌸🤗