Sdfcbn 😂😂 başlıktan anlaşılacağı gibi totem için geldim 2. Gebeliğim . İlk gebeliğimde aktif şekilde uygulamayı kullanıyordum bu gebeliğimde arada bi girip günlük açıklamaları okudum bi kaç forum okudum çıktım hep bu şekilde gebeliği geçiririm diyordum ama sona geldim artık tam 39 haftalık olduk 5. Ayından beri doğum pozisyonunda bu bebiş erken gelir diye düşünüyordum hep ama gelesi yok burada iki defa DOĞURAMIYORUM diye post açan doğuruyor bi de ben totem deneyem dedim 😂 sizlerde durumlar nasıl doğuramayanlar nasıl gidiyor son günler neler yapıyorsunuz
Papatyaytt Sdfcbn 40. Haftaya giriş yapmış ilk gebelik ve normal doğumu bekleyen birisi olarak bende surda brkliyeyeim valla doğurmak istiyorum artık bende 😥😁💃🤸🥰
Kaynanatribi Sdfcbn 42+1 de doğurmuş biri olarak selam canım eninde sonunda doğuyor 🤣 ananas ve hurma bol bol tavsiyem 😊
Sdfcbn Papatyaytt benim ilk gebelik 40+3 de suyumun gelmesi ile başlayıp 4 saat içinde tamamlanmıştı sende hazır ol heran herşey olabilir 😂
Sdfcbn Kaynanatribi kaynanamın tabiri ile vakti saati geldimi durmaz öyle yada böyle çıkar 😂😂😂 valla iyi dayanmışsın ya 42 ye kadar maşşallah Gerçi bende işk gebelikte 42 ye kadar yolu var gözü iLe görüyordum da bu gebelikte erken doğum pozisyonu aldı ve sürekli bacağıma baskı yaptığı yürütmediği için 38 de felan doğar en geç gözüyle görmüştüm o yüzden sabırsızlandım 😂
Kaynanatribi Sdfcbn kolay olmadı zor dayandım nazlı bir kızımız oldu 😀 doğru demiş kaynanan sağlıkla gelsin inşallah 🙂
Sdfcbn Kaynanatribi inşallah cümlemizin bebişi sağlıkla gelsin inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın ☺️
Seabel Bende 40+2 olarak size katılıyorum fakat dün sabah doktor çatı muayenesi yaptı ve tüm gün pembemsi bir akıntı geldi ve gece boyuncada 5-6 dk bir adet sancısı çektim. Bunun normal olup olmadığı beni korkuttu, bu sabah ise akıntıda, sancı da yok 🤷♀️
Sdfcbn Seabel çatı muayenesinde Rahmi uyarmıştır ilk gebelikte çatı muayenesinde bende de öyle olmuştu bu gebelikte çatı veya açılma muayenesi olmadım henüz