İlk gebeliğimi normal yaptım kızlar gebelikten öncesi ufak ufak popomda meme cıkıyordu gidiyordu ama doğumda ıkınmaktan dolayı iyice çıktı ve aşırı şişti büyüdüğü içinde dikişlerime değdi sürekli ve ben yürüyemedim oturamadım dikişlerim bir türlü düzelmedi bu yüzden 3 aya yakın kendime gelemeddim Psıkolojim bozulmuştu şmdi ise 2. Gebeliğim acaba aynı şeyleri Yaşar mıyım diye sezeryan düşünüyorum sizce ne yapmalıyım 🤷🏻♀️