Merhaba arkadaşlar bel fıtığı hastasıyım 3 tane fıtığım var 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde fıtık yoktu normal doğum yaptım.
Bu gebeliğimde fıtık var ve normal doğuma zararı olup olmadığını bilmiyorum. Doktorum beyin cerrahı ile görüşmemi istedi.
Görüştüm doktor hastaları bu konuda etkilemiyoruz dedi normal yapıp yapmamanız size kalmış dedi
Bu durumda olan varmı. Normal doğum daha da etkiler mi fıtığı yorumlarınızı merak ediyorum