kelebek1717 Kızlar bu genimde heterozigot mutasyon saptanmistir diyor.Pıhtılaşmayla mı alakalı bisey acaba
Zeynepppdyg kelebek1717 bunlar pıhtılaşmadaki mutasyonu gösteriyor benmde Mthfr 1298 heterezigot ve paı-(4g/5g) heterezigot doktorum önemesemedi ilaç vs vermedi 2 hematolog gttim onlarda önemsemedi ilaç vs vermedi ama benmde ilk gebeliğim kimyasaldı ben ilaç kullanmk istiyorum dedim risk almak istemedim 8.haftadan itibaren enox kan sulandırcya başladık aspirin veya iğne tedbr amaçlı verilebilir doktrnlza görüşün
Htccprz kelebek1717 merhaba 2 hafta önce zorunlu kürtaj oldum trombofoli paneli sonucunda benim de bu genim heterozigot çıktı doktorum pıhtılaşma var diyemem ama önlem amaclı coraspin kullanırız bir de gebelik boyunca folik asit kullanırız ddi ama metil formda olan yani folat olan bi folik asit,başladım bile şimdiden,ilişki yasağım bitince basliycaz bakalim
Elasss077 Doktorunuz bilgi vermedi mi bu konuda? Pıhtılaşma sorunu ile alakalı diye biliyorum, bir yakınımın raporunda aynı ifadeye pıhtılaşma sorunu denmişti, doktorunuzla görüşün mutlaka, sağlıcakla kalın..
kelebek1717 Elasss077 pıhtılaşma yok dedi doktor tekrarlayan kimyasal gebelik ve duşük olduğu için sormak istedim
Elasss077 Anladım, peki herhangi bir beslenme önerisi verdi mi? Ya da sorun vücudunuzun folik asiti işleyememesi gibi bir durum mu?