Mhrbnasel İlk gebeliğimde krem felan bişi kullanmadım öncesinde hep göğüslerim yara ve çatlak kanamalarla geçti şimdi 2. Gebeliğim ne gibi önlem alıp ne kullanmalıyım acaba
burcinvrl6006 Mhrbnasel benim ebem de gümüş göğüs ucu kapağını önerdi gece yatarken ya da gün içinde tak demişti nemlendirici bebe yağı bir de o kapağı kullanıyorum. Yetersiz mi acaba
Ccaannsseell Mhrbnasel ben 36. Haftamda itibaren gümüş kapak kullanmaya başladım günde en az 2 saat takıyorum. Gerçekten çok güzel nemlendiriyor. Hiç bu kadar etkili birşey olduğunu tahmin etmemiştim açıkçası.
Handeee2 Mhrbnasel lansiinoh hiç bir işe yaramadı 7.ayımdan başladım kullanmaya gögğslerim paramparça kantoron toparlamaya başladı
iremm60 benımde öyleydi lansinoh krem var 37 haftada surmeye basla dogduktan sonra her emzırme sonrası dur dogal oldugu için hareketlerini hissetmekte bebek emebiliyır silmeye de gerek yok boşuna acı cekmişiz cok kotu bir durum