Bundan üç gün öncesine kadar su kusup mide safra suyumu çıkarırdim nerdeyse. Bulaşıklara dokunamiyodum , şimdi de sürekli su içsem doyamıyorum suya , iki dakika tikinmasam midem dile geliyo resmen. Sabah bulantıları hala var ama bu halimize bin şükür aç uyuyp açım diye ağladığımi yiyemedigimi biliyorum 🙏🏻 Göğüs hassasligindan sütyen giyemiyodum şükür o da geçti, tabi hepsi birden geçince korkup doktora gittim bugün ama danam öyle iyi ki gelişimi bir hafta bile öndeymiş 🤗normalde 9+3 ama bir hafta önden gittiği için doktor ,10+3 yazdı sizin nasıl geçiyor kızlar ? Kaçıncı haftadasiniz 🤗