Rabia_K Kızlar merhaba 37+6 dayım karnım çok sertleşiyor ve acı veriyor bu doğum belirtisi mi acaba ? 🤔 kahverengi lekelenmemde oldu belime de arada bir ağrı giriyor.
Tugceelanaz Rabia_K Kahverengi lekeleme ,,nişan’’ dır heralde Sancılarını takip et , doğum yakındır ☺️