Kızlar bu hafta kanamam var die doktora gittim doktor 1cm acilman var dedi iğne ve fitil verdi çok şükür kanamam durdu bugün kontrole gittim hani belki dikiş atar die baktı pek bisey demedi şuan atmaya gerek yok dedi gönderdi sizce başka doktora gitmelimiyim doktoruma güveniyorum ama kısa kısa cvplar veriyo o sıkıntı gösterdi dikerdi demi çok korkuyorum 20 haftam bitiyor acilma dururmu kafam allak bullak