Dilara9406 Kizlar son haftalar bebek hareketi azalirmi sanki bizimki azaldi gibi cok haraketli bi bebegim vardı simdi sakinleşti gibi son 25 gun kaldu bu arada Birde goguslerimden asiri derece süt akiyo islaniyo heryerim aktikcada sancim oluyo (hic oynamadim)
Rabiaseher Dilara9406 hic hareket etmesse sıkıntı cnm ama yine takip et ama bence bi doktora gorun benim de ilk gebeligimde oyle oldu nst de kalp atisi yavas cikti acil sezeryana aldilar korkutmayim ama ne olur ne olmaz doktora soyle cnm
merviss21 Dilara9406 bazı günler azalır bazı günlerde bir bakarsın kıpır kıpır olur. O sebeple çok düşünme. Önemli olan hareket etmesi. Üstteki hanımefendi azaldığı için kalp atışı sorunu oldu demiş ancak benim de tam tersiydi. Kıpır kıpırdı ancak kalp atışı düşük çıktı ve acil sezaryene aldılar. O sebeple her hamilelik kendine özgü. Bir de yeri kalmadığı için eskiye oranla azalabiliyor. Benimki 2 gün kıpır kıpırsa diğer günler çok azdı hareketleri. Bebeğini dinlersen anlarsın onun davranışlarını. Her bebiş farklı sonuçta :)
Dilara9406 Rabiaseher insallah canim ya bende boyle olunca dogunca daha cok olur diye dusunuyorum inşallah oyle olur
Rabiaseher Dilara9406 benim cok olmustu dogumdan cikinca hemen sutum gelmisti ins seninde oyle olur cnm