As06 Kızlar ben özel sektörde saglıkcıyım ogrendıgıme göre dogurur dogurmaz ıs yerine donunce hem maasını almaya devam ediyorsun hem de sgk nın verdiği 800 lira yardımı alıyorsun dusunecek olan var mı
ZelihazgTilev As06 raporlu oluyorsunuz nasıl alıcaksınız ayrıca 800 lira içim bebeğin en ihtiyaç olduğu zaman yalnız bırakmam ben
As06 gonulcelen nasıl kesin konusuyor şunuz hayır burda yapanı bılıyorum maasını elden veriyorlar zaten
gonulcelen As06 suç olduğunu biliyorum çünkü şikayet anında iş veren de sizde zor durumda kalırsınız yıllarca yöneticilik yaptım. 1-2 günlük raporda bile asla mecbur bile kalsak kişiyi işe çağıramıyorsun.
Duyguynrky As06 bir şikayetle işinden olursun dünya ceza yersin iş yerinde dünya ceza yer. Hemen dönüp napacaksın? Zaten doğum parası alacaksın bebek 10 günlükken çalışma isteği niye? Şahsen ben bırakmazdım bebeğimi