Merhaba anneler, hamileliğimi öğrendiğimden beri endişelendiğim bi konu var. Daha önce bir düşük ve bi kürtaj operasyonu geçirdim bebeğimin kalbi durduğu için. Şimdi tekrar 11 haftalık hamileyim. Fakat abartısız söylüyorum kahvaltıda sadece kaşarlı tost, öğle ve akşam yemeklerinde sadece çorba içebiliyorum. Onun dışında tükettiğim hiçbir besin yok. Hatta meyve bile yiyemiyorum, zorlarsam belki muz elma falan yiyorum. Aslında kusmuyorum ya da durduk yere midem bulanmıyo ama yemeğin kokusundan veya yemeği gördüğüm an tiksinme geliyo. Ağzıma götürsem bile hemen geri çıkarıyorum yutamıyorum. Bu sebepten ötürü bebeğim gelişemeyecek, besinsiz kalıcak diye çok korkuyorum. Daha önce iki kaybım var. Bunu düşünerek kendimi ne kadar zorlasamda olmuyor yok yiyemiyorum. Folik asit tek başına yeterli olmuyor diye biliyorum. Öneriniz nedir? Ne yapmam lazım? Benimle aynı durumu yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alabilen var mı 😔