Smyrclk Ya şimdiye kadar bukdr sık lavaboya gitmemiştim günde kaç defa gidiyorum saymıyorum bile10 15 dk bı tuvaletteyim aşırı çıkıyorum bu normal mi arkadaşlar
Meltem_Akgn3 Smyrclk çok su içen biriyim hamile olmadan öncede öyleydim 24+4 hiç sık sık gitmedim normal de olduğu gibiyim hep
AyselDemir Smyrclk normal ben 30haftadayim hergun gidiyorum hormonal olarak oluyor yinede kadın doğum doktoruna giderken sor
bezmrt Smyrclk hafta hafta değişiyor ben de 20 li haftalarda çok gidiyordum lavaboya şimdi 38. Haftsmdayım asıl şimdi çok gitmem lazım ama gitmiyorum
EsraBaykara Smyrclk bende öyleyim 19.haftadayım. Sıkıntı olduğunu düşünmüyorum bebek -rahim büyüdükçe mesaneye baskı yapıyor sadece.
Meltem_Akgn3 Smyrclk bilmiyorum ki doktora sor bence ben hiç olmadım öyle çünkü doktor daha iyi bilir