Anne yanı beşik kullanışlı olduğunu düşünüyorum bizde aldık hem gece aynı odada uyuyorsunuz yeni doğan olduğu için 2 saatte bir surekli emzirmek gerekiyor hemde gündüzleri cok vakit geçirdiğiniz odaya taşıyabiliyorsunuz küçük ve sallanabilir özellikte olması buyuk kolaylık olur diye düşünüyorum 😌