mom1111 Oglumdan biliyorum jki tane kalın kışlık battaniyeyi vardı birini yıkayıp.digerini yedek kullanırdım. Kış bebeğiydi penye olanlarda cpk isimi gördü. Ben simdi kizima hamileyim oglumdan kalan bir kalın battaniyeniyesini, bir örme battaniye elyaf hazir battaniye ve diğerleri de penye olanları kullanicam. Pamuklu yorganla var oglumdan kalan ama kışın evim sıcak bunalım diye örtemem elyaf takımı var onları kullanicam.