Herkese selam 36+1 haftalık hamileyim. Dün sancım çıktı NST’de sonra akşamın da eve geldim iç çamaşırım da su gibi sıvı gelmişti. İlk defa oluyor diye çok önemsemedim. Bugün yine aynı şekilde sızıntı şeklinde su geldi sizce nedir sebebi? Hiç sancım yok.