Deletedmom_1 Kızlar birden bıçak saplanır gibi belimle kalçamın oralara ağrı giriyor bir dışarda biraz yürüyüş yapmıştım doğum belirtisi olabilirmi
Deletedmom_1 Sleepymommy yürüyüşten gelince başladı onun öncesinde düzensiz şekilde adet ağrısı gibi girip belime vuruyordu
Sleepymommy Deletedmom_1 benim iki gece bıçak saplar gibi ağrılarım olmuştu aralıklı şekilde 3.gun suyum geldi. Yalancı sancı diyorlar çoğu ama bilemezsin nstye bağlanmanda fayda var 37 de doğurdum canım