yenianneskuzum Kızlar 22+4üm şuan ayrım hic bir şey im yok ama tuvalete gittim sonra pecetrye sildim kan vardı kirrmizi napayim ben simdi İlk gebeliğim
essyagiz yenianneskuzum Canım hemen doktora gitmelisin, progestan iğne ve ilaç başlıyorlar genelde kanamada.. seninde kanama alanın varsa ona göre müdahale eder, hiç riske atma ☺️