Merveebuluttt çok bilgim yok , zor çocuk sahibi oldum hsg çekindim ve sağ tüplerim tamamen tıkalı ve enjeksiyonlu çıktı sol tüplerim yapışık ,hsg den sonra gebe kaldım o ayrı ama doktorum enfeksiyonlu olması iyi değil oluşmaya çalışan herhangi bir embriyoyu kötü etkiler demişti Amh değerimfr asiru düşüktü. Gebeyim hala geçmedi kaşıntı yanma ilişki sırasında zorluk çekme herşey var herşeyidr kullandım gecmiyo artık acıya alıştım 🤦🏻♀️