asyaa15 Ozlem0133 düzenlimi sancıların . Yalancı sancı da olablr. Takip et gecmiyorsa bi acil e git canım
kahvesever__ Ozlem0133 düzenli mi sancın canım yoksa sancılanır geçiyor mu düzenliyse hastaneye git doktorum öyle demişti bana
Sleepymommy Ozlem0133 acilden giriş yaptır nstye bağlarlar benimde sancım çıkmıştı 35 te yatış verip serum takviyesi + ciğer geliştirici iğne yaptılar iki gün hastanede kaldım daha sonra çıktım korkma ama doktora görünmen de fayda var canım
Ozlem0133 Sleepymommy teşekkürler canım Sali günü gidecektim ama böyle giderse dayanamam ilk defa bugün oldu böyle bişey