ikizlerinannesi97 Habibes merhabalar postu paylaşalı üzerinden 7 gün geçmiş ama uşak etiketini yazınca gördüm yazmak istedim bende uşakta oturuyorum inana bey doktorum öztan hastanesinde ben çook memnunum öneririm eger doktor bulamadıysanız 😊
Habibes ikizlerinannesi97 teşekkür ederim bende Serkan bodura gidiyorum çevrem onu tavsiye etti 😊 inan beyinde ismini çok duydum
Kayralianne Habibes Serkan beyde 3 sene önce devlet Hastanesi’nde doğum yapmıştım çok ilgili harika bı doktor 🙂
Sena646 Habibes bende Serkan bodura gidiyorum onun öncesinde inan beye gittim fakat memnun kalmadım Serkan bey çok ilgili ve başarılı bir doktor kesinlikle 😊
ikizlerinannesi97 Habibes Kayralianne Sena646 Madem hepimiz uşaktayız bir nevi tanışma postu olsun nasılsın kızlar nerde oturuyorsunuz 😍 Ne kadar var doguma 😊
Habibes Habibes Kayralianne evet çok iyi 😊 yeni geldik uşağa fazla cevrem yoktu ama tanıdık komşularım Serkan beyi baya övdüler hayırlısı ile de doğum yapsam rahatlayacgm ilk olduğu için korku var 🙈
Habibes Sena646 bende Mehmet Akife gittim 2 defa hiç memnun kalmadım iletişim kuramadım ondan sonra araştırdım Serkan bey çok iyi geldi gayet herşeyi açıklıyor ilgileniyor
Habibes burcuali38 ikizlerinannesi97 ikizlerinannesi97 ikizlerinannesi97 tanışalım iyi olur 😊eski öztan hastanesinin orda oturuyorm 14 haftalık daha çok var benim😊🥰
Kayralianne ikizlerinannesi97 benim daha minicik kızlar 5+6 haftalık bı oğlum var 3 yaşında özdilegin orda oturuyorum 😂
Sena646 Habibes kesinlikle öyle kafama bişey takıldığında hemen mesaj atıyorum en geç 10 dakika sonra cevaplıyor sağolsun ben çok memnun kaldım ya 🤗🤗
ikizlerinannesi97 Habibes ohh maşAllah size😍 biz 27+1iz az kaldı inşAllah çogu gitti elmalı derede oturuyorum bende 😊
ikizlerinannesi97 Sena646 maşAllah 1 hafta var aramızda 😍benim 2 ci gebeliğim sezaryan olucam 38 hafta içinde alınır bebeğim galiba 😍
Sena646 ikizlerinannesi97 rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah benim ilk gebeliğim 😌🤗
ikizlerinannesi97 Kayralianne MaşAllah size çabuk geçiyor zaman benim 2 ci gebeliğim 3 cü çoçugum ilki ikiz kızlarım var 7 buçuk yaşındalar 😊