Sedefatlas s_sila İkinci gebeliğim şuanda yine kullanıyorum ama gece yatarken bir tane ağızdan alıyorum ben herhangi bir sorun yaratmadı bana
Huriye1996 s_sila dost olduk kendisiyle. Göğüslere siskinlik ağrı yapiyor sadece bende. Gebelikte olur zaten gaz sancisi fitille alakalı olmasa gerek. Gebelikten önce de çok kullandım
Huriye1996 s_sila nedeni belli bak çatlama iğnesi. O kadar hormon yüklü ki vücudun şu an, olursa gebelik ki inşallah olur bi sure daha devam ediyor, gebelik olmazsa adetle geciyor