Havva1995 Doğum 5 e kadar cıktı diyorlar en fazla 3 doğum olmuyormuydu fazla sezeryan doğum yapan var mı acaba
iremss Havva1995 ben şu an 2 ye hamileyim sezaryen doğm olcak korkuyorm anacım millet nasıl yapıyo daha çoğunu 😂yani can bu da evet çocuk çok güzel tamam ama canına da mı yazk değil 😂
Havva1995 Bebeklerselam54 şuan arkadaşımdan geldim iftara davetliydik kadın 5 nciye hamile ve sezeryan 😁😁 şok 😱 oldum
Havva1995 iremss Aynen valla bende korkuyorum daha 13 haftamdayım ama olsun yine de o korku bıçak 🔪🙄😁 Allah yardım etsin inşallah hepimize
goldumsu Havva1995 görümcem yeni 4. Sezeryanı oldu diğerlerinden daha kolaydı dedi ama bilemiyorum tabikisii
goldumsu Havva1995 en son olanlar arasında 1 yaş bile yok. İlki 17 yaşlarında birisi 13 diğerleri 3-2 sanırım. Son bebekler arasında zaman çok kısaydı
Havva1995 Wonderful_mom Çok doğurmasına değil turp gibi olmasına özeniyorum ben sezeryan oldum öldüm dirildim resmen zor geçti bide belki ondan 🥺