Mavisogretmen Kızlar 29+2 deyim ve bugün aşırı bir agrim var bagsur çıktı çok minik ama can yakıyor . Bu haftalarda oluyormus sanırım yaşayan var mi ? Ne yaptınız geçmesi için önerileriniz var mi ?
DenizinAnnesiiiii Mavisogretmen procto-glyvenol diye bir krem var onu kullanmıştım. Uykudan uyandıran inanılmaz ağrılarım vardı 4 5 günde geçirdi. Gebelikte kullanabilirsin dedi doktorum
Mavisogretmen edardmsrr gebelikte kullanılıyor mu peki ? Gerçi yine doktora söylerim de ama iste pazartesi gideceğim doktora daha önümde iki gün var ve ben açıdan uyuyamıyorum
edardmsrr Mavisogretmen ondan emin değilim kuzum geçen yine biri bu tarz post açmıştı orda birisi çok memnun kaldığını yazmıştı sen doktoruna danışmadan kullanma