Meri44 hiç düşünmeyin doktoruma da ebeme de sordum tek seni sıkıntıya sokar bebeğe hiç bir zararı yok dediler stres yapmayın bence yaptıkça da geçmiyor ben çok çok takıyordum geçsin diye artık takmıyorum eskisi kadar ve cidden azaldı iyice suyu ihmal etmeyin, idrarla atacaksınız enfeksiyonu Allah şifanızı verir inşallah