Yasemiiiin Hanimlar siz nasil yikadiniz kiyafetleri? Annem sirkeyle düsük derecede yika diyor. Sirke neden acaba? Deneyen yapan varmi? Bende koyu sirke var kahve yengi sirke, onunlada yikanir mi? Sonra leke yapmasin?
Haticemustafa Yasemiiiin bende onumuzdeki hafta ici yikicam insallah ve norml makinede bebek programi var ona aticam isisini herseyini kendi ayarliyor Dalin camasir deterjani aldim onunla.yikicam sirkeyi ilk defa duydum cnm
Ladess Yasemiiiin kısa programda 30 derecede yıkadım.ekstra durulama yaptırdım,dalin deterjan kullandım.sirke ilk yıkama için mantıklı olabilir ben herşeyde kullanıyorum .sakın çok yüksek derecede ve yzun süre yıkama yamuluyor kıyafetler minik oldugu için .
mucizemizibekliyoruzz Yasemiiiin ilk kez böyle bişey duyuyorum bence çok pis kokar. Sabun tozu ile yıkanır bebek kıyafetleri. Dalan roxy toz sabun alıp yıkadım ben. Hem yumuşacık çıktı hem mis gibi. 30 derece 30 dakika 800 devirde çift durulama ile
gonulcelen Yasemiiiin temizlikte beyaz sirke kullanılıyor diye biliyorum ama bnde bebek deterjanıyla 30 derecede yıkadım serdim dün mis gibi oldular. Hani şıan hiç kullanılmadıkları için uzun uzun yüksek derecede de yıkaman gerekmez dezenfekte etmek için ztn ütü de yapacağız 🤷🏼♀️ Yeterli olur diye düşünüyorm
dilanbartos Hiç duymadım dediğini. Normal kaç derecede yıkanması gerekiyorsa yıkadım ve ütülendi hepsi.
Yasemiiiin Haticemustafa alla alla kimse duymadimi 🙈😅 benim programda da bebek icin var, ama 2 saate yakin sürüyor. Cok uzun geldi bana, kiyafetleri yipratir diye daha denemedim 😅
Ladess Yasemiiiin tatlım ilk kıyafetler için deneme derim bende de var fakat yıkamadım .yine formda okumuştum kıyafetler çekmiş baby programında ilk için fazla geldi sanırım.aklında olsun