ben napayım ya,3.oğlan geliyor 😀😀 ülkenin asker ihtiyacını sanırım ben karşılıyorum🙈🙈 sağlıcakla gelsinler,hayırlı evlat olsunlar da kızı oğlanı yok aslında.eee tabii gönülde olmayanı arzuluyor elbette 😕 vermediyse yaradan vardır bir bildiği demekten başka çare yok🤲