Canım, bende 21 haftalıkken geçirdim. Bi kaç gün kas ağrısı, ateş felan oldu, sonra ufak tefek şikayetler ile atlattık çok şükür. Bol su, dinlenme ve meyve. Ben zaten coraspin kullaniyordum ama kadın doktorum bide negatif olana kadar Oksapar iğne yazdı. Onu kullandım. Çok ağrım olduğu zamanda paracetemol içtim. Ama korkma canım, bebek korunaklı yerde. Sen stres yapma. Bi kaç güne daha iyi olursun.