Gulsah_13 36da aldığınız çalışabilir raporunu çalıştığınız kuruma vermeniz gerekiyor ve iş yerinin sizi sigortadan düşürmemesi gerekiyor. Düşürmemesi demek O göstermesi demek. Yani prim ödemeyecekler. Doğumdan sonra birkaç aşamada yatıyor doğum paranız