Nurcan3131 10 haftalığız ama 1.5 hafta geriden geliyoruz sizin basiniza geldimi fikir alabilirmiyim hanımlar normalmi bu durum
catidaki_kedi Nurcan3131 canım benm de 10 gün geriden geliyordu şuan bi haftaya düştü. Geç döllenmeden dolayı.
mgcyldz Nurcan3131 benimde öyle 10+2 ama 9+4 olarak çıktı. Doktora sordum bir sknti teskil etmez dedi. Takma kafana bence her gecen muayenede gittiginde bitiyorsa sknti olmaz