Ölü doğum ve normal doğum ile kürtaj 2 gebelik kaybım
Ben 2 defa hamile kaldım ilk bebeğim 7 aylık kalbi durmuş ve ölü doğdum yaptım ikinci gebeliğim 17+5 haftalıkken yine kalbi durdu normal doğum yapıp ardından kürtaj oldum ilk ve ikinci hamileliğinin arasında 4 ay var ilk bebeğimi,oğlumu 04.11.2021 de kaybettim ikinci bebeğimi ,oğlumu 11.04.2022 de kaybettim ilk kaybından sonra eşim ile genetik testlerimizi yaptırdık herşey normal temiz çıktı hiç bir sorun yok dendi yeniden hamile kalbilirsin dedin ancak. Ben ikinci hamileliğini yine bebeğimin kalbi durması sonucu ile kaybettim nedeni ni bilmiyoruz ne doktor ne de biz aklımızda Almiyor Rabbimin bir imtihanı diyoruz isyan etmiyoruz merak ettim şey şu 15 gün sonra otopsi sonuçlarımız çıkacak neler bekliyor bizi bilmiyorum benim gibi durum yaşayıp daha sonra sağlıkla hamile kalıp. Çocuğunu kucağına alan varmı .fikirlerinizi merak ediyorum bu süreçte neler yapmam gerek gerçekten içim içimi yiyor kalbim sıkışıyor daha ilkinin acisu okadar taze iken ikinci acıyı yaşadım Rabbimin bir imtihanı diyorum,diyoruz isyan etmiyorum,etmiyoruz ama yoruldum iki evladımı toprağa koydugum keşke onlar yaşasaydı ben o toprak altında olsaydım dünyam yıkıldı umudum yok neden oldunu anlamış değilim genetik testerimiz sonu temiz çıkmasına rağmen bunu yeniden yasamak yüreğimi yakıyor gerçekten. Birgün evladımı kucağıma alabilecekmiyim çok umutluydum bu sefer alicam yavrumu öpüp kokluycam diye ama nasip değilmiş Allahıma yüreğime taraflık ver çok daraldım